followers saya

blog ini saya punya

more stories

Tuesday, September 20, 2011

im done with BEL and CTU.see you in next semester.

i have another 4 papers waiting


physic
biology
chemistry
mathematic

oh my,aku study sampai nak gila.
hidup aku sekarang hanya untuk tidur dan belajar.
ada lah online sikit.sikit je ok!
tapi memang aku tidur dan belajar je.
eh macam lah sebelum ni x buat begini.begini?skema pulak.
memang lah pernah tapi x lah study hard macam skrg ni
 >__<
kalau dulu bangun tidur online je pandai.study hampeh,tunggu test or quiz je..
but now like hari hari im holding book.
bangga beb!bukan senang nak tengok karina pegang buku kan.
pemalasssssssssssssssssss.ya ya ya i know.
ok done.
and......
the person whos writing this post can not wait to grad her first sem :)



p/s : im going to date mr.Dean.love you xoxo <3

No comments:

Post a Comment