followers saya

blog ini saya punya

more stories

Thursday, September 22, 2011

waktu berlari begitu pantas

baru tadi aku tengok jam pukul 2am.
yes,itu selepas aku selesai  jawab 1 set soalan biology subject kegemaran ku tuh.
haha,x de apa pun nak dibanggakan.
sekarang dah pukul 8am.
ya Allah!aku dah buang macam tu je masa.seriously karina -,- sikap membazir kau x pernah surut seperti air kolam ikan kat rumah lama kau tuh kan..
punya kusyuk aku blogwalking sampai x tidur.
6 jam blogwalking!! itu tidak normal!
padahal nak pegi PTAR pukul 11 nanti.macam mana tuh?cer jawab sikit.
aku sedar pun bila tangan aku sangat kebas.
yerrrkkkss?!tersembul keluar mata ini.
ada sikit kekesalan di jiwa nurani bak sanubari dan ayat aku camkeling~
tujuan buka laptop tadi nak buka e-library copy past year.
and nak release sedikit tension di dada jer sebab soalan fizik yang tanya speed pun x boleh jawab --"
jiwa memang betambah kacau bila classmate tanya pasal carry marks.
beb,diri yang suka membajet diva terus jadi rendah diri.
serius sangat sikit.
lagiiiii stressss..
mula lah jari mata serta semua anggota tubuh ni gatal nak mengonline fesbuk.
fesbuk dah baru bebeh,mak menyampah lah.menyulitkan mak je nak cari most recent.sampai sekarang aku x jumpa.entah wujud ke x dah benda kejadah tuh.
online punya online mentol menyala..
"marilah kita berpeleseran kat belog"
fulamak,sampai penuh tabs aku buka blog.
semua older post aku korek tadi.
boleh dah jadi die-hard-fans kot?
ehh aku suka merapu benda lain kan.nak cerita pasal waktu je.
today dah khamis,paper physic on tuesday.
yet,im not ready untuk ambik exam =="
macam mana ni???pak abu cer tolong saya jawab soalan cepumas ni.
sekejap sangat masa.
ok kalau sekarang sem 1 -> habis sem -> graduate diploma -> graduate degree -> kahwin -> ada anak -> anak masuk U -> ada cucu -> nazak mati sakit tua -> jawab soalan dalam kubur.
ya Allah.sepantas kilat waktu sekarang.
belum sempat aku buat apa2 dah habis masa.
selalu lah macam ni.
so,guys mari lah kita ingat mengingati antara 1 sama lain ok.jangan biar kawan terleka atau dua2 terleka.x bagus,mak x suka macam tuh!
ingat waktu itu emas,berlian,permata dan hargai seperti nyawa anda! punchline nak bajet bagus je kan ^^
okbye.ada orang suruh tidur.katanya nanti x boleh belajar,otak jam @_@

No comments:

Post a Comment