followers saya

blog ini saya punya

more stories

Tuesday, September 13, 2011

kecurian air

based on title post,apa yang korang expect?
air kolej x ada?
hari ni class habis awal,xlah awal sangat pon.madam aini kata kalau siap essay boleh balik.oleh itu aku menulis lah karangan dengan sepantas kilat.grammar habis terabur sampai jadi grandma~ -,-
balik tu pergi lah anjung beli makanan.bebeh,awak nak tahu saya x makan apa2 pon lagi untuk hari ni :p
aku telah meragut peha ayam dua ketul bersamama kacang panjang yg dipotong pendek.terbang RM5 aku.baru nak save makan mcd balik damansara ni.nampaknya terpaksa cucuk atm lagi. *ecehh~bunyi macam kaya sangat je konon lah duit menggunung kinabalu kat bank padahal brapa hinggit je ade.cett!
ok ok ok,nampaknya aku dah melencong melancong sikit yer.sampai bilik terus MAKAN!weee~ lepas tu aku sedar meja aku begitu lapang.biasanya penuh semak terabur bersepah dengan pelbagai perabot hiasan =="
ok,something missing.what is it?
mana botol air aku?
tanya ika atas meja dia botol dia ke hak aku,dia kata dia punya.ok.
maybe kak zati terambik sebab smlam dia belajar kat meja aku.
eh,bukan jugak.kak zati punya air mineral kecik.aku punya mak dia,yang besar tuh..
siapa lah pulak curi air aku ni -_-
 xkan air mineral bekas aku dah minum pon nak culik kot?anehnya.
tetiba ika kata, "baru aku ingat botol aku dalam almari lah.ni kau punya.haha.tapi aku dah minum sikit tau :p "
-_____________-"
punya lah risau aku cari botol tu sampai terbantut penghadaman nasi yang masuk dari mulut ke perut ni.
hapa daa air mineral pon boleh salah ke?xkan nak kene tulis nama pakai marker kat botol kot.itu budak tadika boleh lah.tapi aku x kesah lah sebab aku memang muda dan comel mcm budak tadika kan.hahaha. *memang memuji diri sendiri kan.
kesian mak cik cleaner kena tuduh.aishh,maaf lah. *bowing*


hmmmp tu jelah nak cerita.oh yeah,esok saya balik damansara :) x sabarnya!
okbye ^__^

No comments:

Post a Comment