followers saya

blog ini saya punya

more stories

Saturday, September 17, 2011

kita masih raya kawan-kawan

finally baru aku rasa raya.ok,now dah raya ke16.gosh,aku dah loading terlalu lama.
hari rabu malam aku gurau2 je cakap kat mama, "mama,kawan akak nak datang jumaat ni.ramai."
then danial menyampuk, "angah pon.buat open house lah.." mama kata --> open house x sempat tapi stakat kawan nak beraya tu boleh lah mama masak..actually aku gurau je,semalam baru mama tanya dah jemput kawan ke belum.i was like what whaaat?

"open house x sempat tapi stakat kawan nak beraya tu boleh lah mama masak.."
banyak kot ni mcm mknan utk openhouse,dalam periuk bin belanga lagi.




drooling :]
perut mereka x boleh tahan lapar

meet my juniors (in green n gold) i have to blur my face cos i look like @___@"

jamuan kelas ke hape? -,-

karok lah sampai pecah gegendang

yang laki-laki x reti senyum?

sibling potret

nasi impit is my favorite.bagi byk mana pun aku mampu habiskan :p
yang ramai datang kawan danial and haikal.demm,wheres my friends???
thanks to din,fakhrul and angela.
ekin,i dont have to mention your name lah because kau dtg pun bukan nak raya,sibuk sangat dgn pendrive kau tuh!

budak ni datang sebab pendrive dia -_____-
x terkesan kau?
coooooooooool lah!memang coooool habis bila mama tanya "mana kawan nya?"
-_______-
i dont have no one.

ok,lets cheer up dengan gambar yang terakhir,sangat special ni.
jeng~
jeng~
jeng!!!

finally,hes smiling!i mean laughing.

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin.
and happy studying for final to all students uitm :)
goodluck!
okbye!




No comments:

Post a Comment