followers saya

blog ini saya punya

more stories

Tuesday, November 22, 2011

im addicted to Kdrama

Assalamualaikum and hi.
Perggghhh rindu menebal ibarat kamus dewan yg terbuku didada kpd blog ku ini.lebih sebulan aku x hapdate blog.cuti punya pasal sampai aktiviti penulisan blog pon dicutikan.sebulan semester break memang x buat ape2.tahu makan and online je sampai berat betambah 5kg.so sekarang dah buka sem baru,aku ada azam baru à turunkan berat badan sampai keding  macam hyuna kim *aku ni kekadang cakap je,dietnya susah.almaklumlah,mana boleh say no to food right?
kim hyuna bubblepop kuruih nok mampuih~
Ok ok ok,aku tergerak nak tulis entry ni sebab aku tengok roommate aku ni 24jam tengok Kdrama.kelas x moh gi,nasib baik banyak lecturer x de lagi.kalau x awal-awal dah kene dismiss -,-“
Adakah anda tahu,perasan atau sedar bahawa Kdrama ni bagi ketagihan.lepas 1 episode nk tengok lagi dan lagi dan lagi.tahu x tahu x tahu x?!x tahu xyah geng ahh~  setelah menjalankan experiment *acececece* inilah data-data yang telah terkumpul sejak beberapa hari  ß tipu ni,padahal on the spot jugak tulis sebab accidently terdelete draft.

Himpunan hero handsome
geunsuk punya killer smile mcm ridsect bunuh nyamuk!

song seung hun! *pengsan*
hyunbin serius paling kacak
Watak sampingan halyu star
ok taecyeon,dream high
amboi kalau ada classmate macam ni dah x ngadap buku dah

kim jaejoong,protect the boss
protect lah daku,daku insan yang lemah ;)
lee gi kwang,high kick kot?
PERHATIAN,gambar ini mengandungi unsur negatif.kanak-kanak dilarang copy and paste

Jalan cerita yang mendatangkan ke’berangan’an lebih kepada penonton
full house
perghhhhh mana tahu tetiba housemate kau halyu star pulak kan.pastu tetibe jadi suami <3
playful kiss
kot-kot rumah kene gempa bumi pastu menumpang rumah kawan bapak kau tetibe anak dia handsome gila.mak dia pulak suruh kita kawin dengan anak dia yang genius serta kacak tu.WAAHHH!

boys over flower
mungkin kau akan sekolah budak-budak kaya macam F4 ni.kalau dah habis skolah,mana tau kat uni ada.pastu dua orang pewaris tu rebut engkau yang x seberapa tu.boleh jadi ni! :D

Gadget up-to-date

LG tablet
seunghun 3G taehee dalam my princess pakai benda ni,colour putih.menawan sihhh~

LG S2
sblum S2 dijual,wii mary dari marry me mary dah pakai dulu.patut lah google x jumpe rupanya belum keluar lg time tu.haha
Heroin comel –kiyo belaka
park shin hye,heartstrings
manyun princess,kakak aku ni.haha.

ku hye sun,boys over flower
memang ulzzang sejati.lawa lawa lawa
han hyo joo,brilliant legacy
comel habis lah unnie aku sorang ni.
Pakaian stylo habis

geun young,marry me mary
suka pakaian dia yang belapis-lapis.untung ada winter,kalau pakai macam ni kat malaysia,hmmm~


lee minho,boys over flower
memang icon fashion pon mamat ni.pakaian nak mewah je semua.cis!

goo hara,city hunter
kiyo style sebagai anak presiden tapi dah tua pun x grad high school lagi.ish ish ish.

Cameo gempak punya

shin dongho,little black dress
kuat mencarut budak kecik ni.
nickhun,dream high
kalau lah model CF handphone handsome macam ni dah lama aku rembat handphone tu kat kedai

yoo seung ho,you're beautiful
jadi pelanggan kedai runcit pon boleyyy~

scene yang ‘wow!!!’

my princess
protect the princess from paparazies

secret garden
foam kiss

marry me mary
piggyback drunk mary

dah penat aku menggoogle gambar-gambar ni.tapi kan yang peliknya ketagihan ni selalu serang time waktu critical.example,time nak exam baru tetiba nak tengok Kdrama.aku time cuti sebulan x terasa pulak nak menghabiskan semua Kdrama yang aku copy.nak habiskan 1 drama pun punya lah payah.ni dah balik uitm sibuk nak tengok Kdrama yang selalunya 16 episode.
sekarang ni aku tengah cari orang yang ada cerita 'scent of a woman'.ada lee dong wook and kim sun ah :)
dekat One HD tayang 30 nov ni.arggghh~

scent of a woman
next week punya entry pasal 2pm hands up tour concert!
i won a couple rockpit tickets :D

No comments:

Post a Comment