followers saya

blog ini saya punya

more stories

Friday, December 9, 2011

randomly speak

asalamualaikum and hello guys.

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm~
idea aku dah lari =="

lets start with some warm up story.
i had a rough starting weeks in UITM.
yeahhh.me,myself maybe nampak relex when my ex-classmate asked "kau kelas mana ha?" then i reply "x masuk mana-mana kelas lagi =,= "
uguys mesti fikir : DUDE,RELEX GILA BUDAK NI.BUKAN NAK MASUK KELAS.
but im actually,sangat sangat dalam keadaan yang kelam kabut.
people dah start berkenalan dengan lecturer but me?
still terkial-kial lagi cari kelas bcos my timetable clash.pergi ulang alik HEA isi borang yang colour kuning tuh.
:'(
first week not very great week.
yang bagusnya dapat bangun lewat bcos still dalam status 'student with no class' haha.
but,bila masuk kelas yg currently i register before semester break tu HAIISSSHH~
pergi buang kentut je lepas tu balik semula ke kolej.lecturer still enak-enak vacation dekat rumah dengan anak bini/laki.
then first week pon dah warded.
but :)
ada kisah bahagia disebaliknya.kihkihkih~


i have no idea ape yang aku dah merapu.IM BORED..
tadi sebenarnya nak tulis fanfic or something yang seangkatan but x habis berangan lagi.
nanti cerita pun stop sampai tengah.xkan nak macam tu pulak right?
ok ok ok,cakap jujur lah kan aku tengah OVER THE MOON sekarang.
semua rasa bagus.weeeet!!!
aku x nak cerita jiwang kat sini,nanti ade pulak orang muntah hijau kat sini.
hahaha,kalau terbuka hati aku nanti untuk post story tu kat sini,adalah.
kalau x,cari tempat lain.maybe dekat asianfanfics.com....

fikir ayat penutup yang sesuai jap....


ok bai.HAHAHA!




No comments:

Post a Comment