followers saya

blog ini saya punya

more stories

Wednesday, December 21, 2011

ini sekadar teaser jumpa lagi pada masa akan datang~

assalamualaikum..
dah hai!

saya dah ringan sikit.
minggu ni je turun hampir skilo.
bcos minggu2 sebelum tu turun sangat sikit.
on 20th dec (sebulan dah berdiet.konon diet sangat kekadang main tipu jugak pergi anjung beli nasi ayam.ish ish ish~) saya dah kehilangan 2.1kg...
kira banyak jugak tu.
sebab kekadang main tipu,weekend memang makan macam hape!
then memang langsung x senaman.pergi kelas pon naik lif walaupun tingkat 3.HAHAHA.
apakan daya,aku ada kaki lemah -,-"

OH YEAH,SAYA DAH 18TAHUN.
weee~
thanks kepada siapa yang dah wish tu.
apepun aku x sempat nak celebrate bcos on 19th aku balik pilah.
and on 18th i went to ALEXANDER SOLO SHOWCASE.
well,literally he gave me a special present :D
nak tahu?sekejap.habiskan cerita birthday dulu okeng?
mama kata nanti midsem baru celebrate skali dengan danial yang birthday nya tanggal 1 january~
dari kecik pon memang kitorang sambut skali.yelah nasib birthday beza 10hari je kan :\

bercakap pasal showcase,aku belum tulis entry kan pasal tu?
wait ye,aku tengah tunggu nazlia upload video-video tu.
esok baru dia balik peneng dimana internetnya laaaaaaaajuuuuuuuu~
bak kata naz "senang nak upload.."
okay okay.
aku pulak kene buat kerja mendownload.
well,ada rumors kata uitm slowkan wifi (x benar pon sebab forever ever internet kat sini memang macam siput) untuk minggu sebelum cuti ni.
memang xkan berjaya lah nak buat kerja download-download ni.
kene buat kat rumah dimana berukban yang saya bela sangat baik dan jinak terhadap saya.
midsem break lagi 3 hari.
so i guess see you all again after 3 days.

so,see you again next week.

No comments:

Post a Comment