followers saya

blog ini saya punya

more stories

Wednesday, January 4, 2012

Alexander Solo Showcase

assalamualaikum dan hello.

first of all aku nak mintak maaf sebab ckp nak post entry showcase xander tu but i never did it.
sooooooooooorrrrrrryyyyyyyy~
aku akan buat sekarang juga!
x kesah lah internet lambat macam ape pun..

on 18th dec me myself,ekin,ummi and nazlia telah pun berjoli-joli di cheras leisure mall.
sampai sana pun dah pukul 4 something?then,perut lapar sangat so kami serang lah McD.
sebelum sampai tu mcm2 dugaan yang dah aku hadapi.lautan berapi,semak berduri,ombak rindu.ehh?
before pergi tu sempat perang dengan mama.well~ abaikan lah..

i tried to smile like him :\

at 5 kiterang dah beratur panjang-panjang.

before beratur tu memang kabut pasal tiket.BCOS TIKET XDE KAT TANGAN!
"tapi saya menang tiket vip dari 8tv" -,-
punya banyak kali kami terangkan kat akak yang jaga kaunter tu,last-last die bagi jugak.
actually kami ada 6 tiket,2vip and 4 A-zone.
ekin and me went for vip.Naz and ummi took mine,the A-zone one.
so i have two more balance tickets that i won from Pd&U Music.guess,burn macam tu jelah.
sebab kan tiket naz and ummi tu purchased one,dorang dapat wristband (untuk dapat masuk awal,so dapat lah duduk depan)
sebabkan tiket tu aku yangg beli,aku mintak lah gelang tu sebab nak duduk depan2 =="
but!
aku pulangkan balik sebab dorang check price tiket tu.ours is rm0.00~


RM 0.00
holding so much things.

untunglah dapat berdiri line pertama!

tapi kami lagi depan.kehkehkeh!
abaikan rambut aku yang serabai itu~
opening performance oleh syed amir ape tah nama die nyanyi lagu matahari.
tengok dari jauh macam handsome,dekat-dekat x tahu lah.hehe.

kemudian barulah alexander naik pentas.
wheeehhheee~
bapak gila handsome dia ni!
first song of course lah 1st single dia,BAD GIRL.
lepas tu dia ada nyanyi lagu cina 'cant help falling in love' and ost secret garden 'that man'..
alololo,comel gila dia!
I just and oh baby kemudiannya.
dan dia juga boleh bershuffle lagu party rock anthem.

part game ada dua.
first game dorang dah choose player based on video yang fans hantar.
i think ni sama yang video soya beanz untuk lunch gathering tu.
aku pun x sure.
part kedua tu yang aku nak highlight lebih ni.kehkehkeh..
Xander was asked to choose 3 lucky xanderettes.
 mula-mula die pilih someone whos holding banner with hangul writing.
kata xander "ada perkataan yang menarik pandangan saya." aceceh..
the 2nd one a girl with 'i just love xander' banner.hers was super big.orang buta pun boleh nampak.
the last one was "hmm,look down here girl~"
ohemji! THATS ME!!
memang x percaya gila.hahaha.
rupa-rupanya dia prasan kewujudan aku  ~(^_^)~
yelah,aku kan GF dia.
maybe sebab dia duk perhati asal lah budak sorang ni distracted sangat.
hehe,actually aku dok main delete-delete gambar kat dalam camera.memory dah full.

LOL! imma sexy bad girl
Credit To : TheQuintus177

“This is the first time I’m being treated by a girl like this!”
Credit to: ¥.ELYEN.¥

lepas habis main game dia hug aku ketat-ketat and bisik "take care." :')
and what make me so special is cuma nama aku je yang xander sebut.TERHARU MAK!


group photo <3

cop cop...belum habis~
haha.nak tahu funny story x??
time aku naik pentas tu,ermm aku punya kaki kanan masuk lubang. -,-"
xander yang caring ni pun tolong lah tarik aku keluar :)
ape yang bestnya dia pegang tangan aku erat-erat >.< weee~
kau ada?jangan jealous.

marked pain from alexander
now dah lebih 3 weeks but my leg x sembuh lagi.
ekin and naz kata time aku turun pentas tu xander tengok aku turun sampai aku balik ke tempat asal aku berdiri tadi.
awww~ caring gila kan.
sebab tu aku boleh cair dengan dia.hehe.
dah stahun lebih aku berxanderette ni,lama jugak kan?

last skali dia pegang tangan aku lagi skali time sign autograph.
ni xlah nak bangga sangat since everyone get a handshake.
tapi aku dapat ni --> "awww~ kamsahamnida kamsahamnida kamsahamnida." siap bow head  lagi dar idol babe.
kau ada?xde kan?
maybe die terharu dengan hadiah and album yang aku beli tu.HAHAHA.


awak *cough* handsome

aku beli yang original babe!
hmm~ ape lagi nak crita?
itu je kot kot kot..
ok bye.

read more here sayang~


note : aku rasa xander akan ingat aku sampai bila-bila sebab accident tu. (==,)

No comments:

Post a Comment