followers saya

blog ini saya punya

more stories

Tuesday, September 27, 2011

another 'tues' day

PHY110 sept 2011

ya Allah,bila dapat paper tadi aku rasa macam usaha aku study sampai ke pagi sia-sia semua.
menangis aku baca soalan tadi :'(
rugi aku x double up kan revision aku.
miss tolong lah bagi saya markah banyak sikit,saya merayu.
entah lah,aku ni dah lah jenis suka buat careless mistake.
salah careless tambah dengan salah yang memang comfirm juta bilion peratus salah tu dah equal brapa?
banyak kot.
question 1 pun dah pecah kepala fikir apatah lagi question 4 & 5.
sudah lah,bak kata ika kita dah study cuma soalan je yang susah so nak frust apa lagi.
x boleh!aku tetap frust~ macam mana dengan encik Dean yang akan ku kahwini tu?
pelamin angan ku musnah?OHHHH TIDAK!!!
makhluk mana lah zalim sangat buat paper tuh?!

selasa?tuesday?hwayoil?alsalasaun?mangalavara?
terimakasihgoogletranslate.
hari selasa memang dah sebati dengan hari x berapa nak best dalam hidup aku.
ada je bende yang memalukan,menyedihkan etc yang seangkatan dengannya.
pada suatu hari selasa yang hening,seorang gadis telah terjaga dari tidurnya awal dari waktu yang dia alarm.ok nampak x pembaziran waktu tidunya?kemudian beliau telah ke class untuk ambik exam physic.muka yang tadi terukir senyuman yang boleh buat iklan colgate kini bertukar duka selepas membuka helaian pertama.mak datuk?!soalan apakah inikah??dengan hati yang pasrah beliau meninggalkan dewan peperiksaan.kemudian beliau menuju ke cafe,eh duit xde pulak.so terpaksa berpatah balik ke atm.mak aihh penuh full row.terpaksa pergi RHB,dah kene caj sengget.nampak x 1 lagi jenis pembaziran anak-anak?dah beli bubur dekat cafe,tumpah pulak.double pembaziran.jangan contohi ye sikap budak comel ni ok :p lepas tu beliau pergi beli air mineral pulak tapi makcik tu kata x ada duit pecah.tutup kedai jelah mak cik oi!!biar saya je yang berniaga.beliau pun nak meletakkan kembali air mineral.ehh pintu peti sejuk tu x boleh buka.sampai bergoyang-goyang ditariknya turns out rupanya salah belah.maknanya dia punya strugle tadi sampai keluar air peluh sia-sia sama macam buka pintu tapi tarik belah engsel. -,- kena gelak lagi dengan insan yang x memahami situasi beliau.ish ish ish.dah lah,budak comel ni malu nak sambung cerita.THE END~

kalau boleh hari selasa aku nak tidur je =,=zzzz

No comments:

Post a Comment