followers saya

blog ini saya punya

more stories

Sunday, October 2, 2011

kebuluran

malam-malam keluar pergi anjung dengan harapan masih ada makanan.
guess what?
cuma stall burger je yang ada,the only one.
orang pun boleh tahan ramainya.
"bang,burger ayam 3."
"xde lah dik,ade 1 je"
what what?!
"apa je yang ada bang?"
"xde pape dah sebenarnya.."
-,- okfine~
last-last beli benjo.telur cukup-cukup 3 bijik untuk kami.
saat perut aku bekeroncong dengan irama rock memang otak aku x nak bekerja.
blur!
aku dah xdengar brapa harga semua,aku hulur duit je.
untung abang tu perasan yang dia pulangkan duit kurang sengget.
sengget tu saya x berkira sgt sbenarnya.
memang calculus semua aku lupakan,yang ada dalam kepala "balik rumah makan benjo!"
yeee aku pelahap,so?
kami singgah sbentar kat mesin 'gedegang'.alah,yang masuk duit keluar air botol tuh.
haha.
dah masuk duit,air xnak keluar.
shit!!
puas aku menendang,peluk,ketuk,belai mesin tu tapi sia-sia.
2hengget aku :'(
makan makan,aish x kenyang.
dah baca bismillah pun.
ok benjo tu sangat kecik.besar lagi tapak tangan aku.
ok lah nak study pulak bye.
ending cam bodoh je kan.haha.


No comments:

Post a Comment