followers saya

blog ini saya punya

more stories

Tuesday, October 4, 2011

one more to go..

asalamualaikum.
sebenarnya x tahu nak hapdate ape.aku trlampau rindu nak buka blog :')
ohh insomnia aku dah kembali -,-
dua hari ni baru 3 jam tido.
3JAM!!
asal nak tidur je ada yang lalalala!!! *memekak
sabar wahai karina.
untung dah nak cuti sem.akan ku qada semua tidur ku.

2.15pm until 4.15 telah berlangsungnya final exam CHM160 di dewan.
syukur aku x tersungkur tadi..
maksud tersungkur aku ni --> tertidur / blank.
atleast buku jawapan aku x de lopong even ada soalan yang CAMGAMPANG~
itsokey :') seburuk mana pun soalan chemist,aku tetap akan berjumpa dengan subjek ni sampai sem6 kan.

nampak x perbezaannya?happy x muka slepas exam.
but yang penting tengok eyebags gedabak tu.comeyyy ken?haha


ini lah saat yang dinanti-nantikan~
anda sudah bersedia?
whoooossshhhh~~

buku ni boleh baling jauh-jauh.jumpa next sem yahh!bye!


ok sekarang aku hanya ada 1 lagi paper --> MATHEMATIC!
lepas ni boleh balik!
cheers~
okbai..

No comments:

Post a Comment